söndag 8 april 2012

Påskdagen ! !

Ett tag sen vi uppdaterade igen ser ja ;)
aja inte så mkt att göra åt då . men nu kör jag på en uppdatering igen ...
Veckan som gick var inte min bästa jag har haft iaf .. I onsdags så skulle vi in till en tant å jobba , har jobbat hos henne ett par gånger föregående vecka samt måndag å tisdag . När vi kom i onsdagsmorse så öppnade hon inte dörren och det var låst å så .. så vi fick ringa hennes hemtjänst så dom kunde komma och öppna . Där låg tanten avliden på sängen :s  det var mitt första lik jag såg så det var rätt så tungt att se henne ligga där i sängen :s men troligtvis så hade det gått snabbt å utan smärta som tur är ....

Sen på kvällen så börjde B1 att gråta som tusan . Han är 11 år och vill inte åka till sin mamma över helgen .. Han ska vara där tills i morgon .. å han känner sig inte så välkommen där så han vill inte åka dit . Nån som vet hur man ska prata med dom om sånt ??? tacksam för svar på mail till : T ....
Men B2 saknar alltid sin mamma så det är inga bekymmer med honom ;)


Ska försöka kränga lite bilar igen ..
Clion ska bort så gå in på den länken ;)
Sen finns det en ford fiesta 96:a som bara står å samlar damm .. maila T för intresse och bilder ..

Nån som har tips på hur man inte ska får alla "sistapriskompis" folk att bli intresserade av bilen ???

Ha det bra
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar