måndag 16 maj 2011

Ja då. Världens längsta paus blev det. Det känns så iaf ;) Nä men det är lite för mkt just nu. Jag vet inte riktigt vad det är men jag tror det är jobbet som hänger över mej. Är i ärlighetens namn lite avundssjuk på T som trivs så bra på sitt jobb. Får väl skola om mej lite och byta. Fylla på studielånet me ännumer lån ;)


Vi har iaf haft en bra helg. Lite fiske och fint väder (inte lika fint i söndags men ändå) Och glass i mängder. Vi fick besök av T:s jobbarkompis och hans sambo i lördags. Vi var först på Brunneby musteri och sen på Strömfiket, innan vi hamnade här för en kopp kaffe. Trevlig eftermiddag vill jag tycka. Trevliga människor också så klart :)

Idag är B2 och jag hemma för B2 har vart lite "jävlig" i helgen och verkar trött och hängig, så han ville va "ledig" från dagis ;) Så fick det blir ! Så det blir en "göra inget"-dag. Spela lite wii har jag ju lovat men annars inget. ;)
Nu börjar jag bli hungrig så det är väl bäst att fika lite !!

P&K
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar