lördag 7 maj 2011

Kalasdax :)

Vår ruset i torsdags gick över förväntan! Det ös regnade fram till start så man va lagom dyngsur, men sen sprack det upp. Planen var att jag skulle gå runt tillsamman me min moster, men vi joggade lite åxå faktiskt :) Känns bra. 45 min tog det dom 5 km runt !!

Idag är det dax för resa ner till syster och hennes sambo och kalasa lite. Dom har fyllt 30 resp 26 så det blir dubbel-kalas kan man säga. T kommer lite senare för han är på rally i norrköping om jag inte misstar mej ;)

I övrigt är det dödstyst här, inga barn på hela helgen. Dom är hos sin mamma. Men den stora pojken ringde T igår å frågade om han fick följa med på rallyt så jag tror dom plockade upp honom på vägen dit i morse ! :) Roligt att dom har samma intressen tycker jag. Fiske och rally är deras bästa ;)

Nä nu måste jag fan klä på mej om jag ska åka straxt ;)

Puss å kram från L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar