lördag 14 januari 2012

Lördag igen ! !

Inga barn hemma då dom är hos sin mamma ! !

Vad ska man göra då när inte barna är hemma  ??
Själv har jag inte en aning ;) men ska iaf åka till en kompis å kolla lite på ett golv jag ska lägga åt honom sen . ska bli kul att leka lite med deras lille pöjk ;)

ska på husvisning på söndag med , ett fint litet hus i Borensberg som skulle sitta fint . .
hoppas bara att banken kan låna oss lite pengar så vi kan få köpa hus nångång för jag har tröttnat rejält på att bo i lägenhet :/
nån som kan tipsa om vettig bank ?? själv har jag swedbank å dom är sådär tycker jag .
Skulle vara bättre att byta tror jag men då måste man lägga energi på det å de vet jag inte om jag orkar ;)

Snart dax för att åka till storstan mantorp då ..
höres senare ! !
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar