söndag 12 februari 2012

Den som väntar på nåt gott....

Jahopp då har snart hela helgen passerat snabbt som fan igen ! Barnfri helg...

Igår va vi i Jönköping en sväng och sen åkte vi vidare till min syster å hennes sambo å gullade lite me deras treveckors bebis :) Kan dom bli sötare ! Oh my god <3

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, vi får väl ta tag i saker å ting å städa/diska/tvätta lite ! Om sambon vaknar vettigt vill säga ;) Jag får väl ta å väcka honom annars!
Sen ska vi väl hämta pojkarna vid 17tiden som vanligt antar jag ! Känns som att helgerna går så fort nu för tiden ! Är ledig på fredag så den helgen blir lång :) Men vi ska ha lite kalas för stora grabben me som fyller 11 år nästa vecka !
Å helgen efter den jobbar jag min första helg på nya jobbet ! Känns inte som att jag ser fram emot det just nu men det ska nog gå bra det me !

Nähä, en skål me chips till frukost då ... ;)

Puss å kram !
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar