lördag 4 februari 2012

Lördag igen ! !

Nu står L och B1 å vispar ihop smeten till muffinsarna som vi ska bjuda på i morrn när min gamla arbetskamrat med fru å barn skall komma ..
Annars så har dagen börjat lugnt å sansat med en rejäl sovmorgon till kl 9 .. länge sen man fick sova så ;)
Sen drog vi till storstan Motal å köpte godis på deras godishus samt inhandlade diverse matvaror .

Så i morgon kommer dom å får smaka på mat först i form av en paj följt av fika med muffins å nått annat kan jag tänka mej ;)

Veckan som gick snurrade bort fort iaf , 2 gånger var vi nere i Jönköping å jobbade lite . Dom bygger om apoteket i centrum så då var vi där å la golv , Ska troligtvis ner dit på tisdag och onsdag igen å förhoppningsvis få avsluta det ;)
Sen fick vi erbjudande om att åka till stockholm å lägga golv på adidasaffären på sveavägen inne i stan med . Skulle vara kul kanske men då blir man ju borta ett par dagar så vi får se hur vi gör med det jobbet .

Snart dax för melodifestival igen :s årets sämsta månader börjar närma sig .. fy faan vad jag (T) hatar dett jävla skit som ska sändas på teven :s  BORT MED SKITEN ..
Nog om det nu för B1 gillart :o   ska nog ändra inställningarna på honom snart ;)

inte bra att vara ledig för då får man ont i skallen har jag märkt :s
vilardax nu känner jag ..
ha de bra
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar