måndag 8 augusti 2011

Dagen som gud glömde....

Nop, ingen plånbok på jobbet heller. Bara att ringa polisen och tusen andra ställe (banker, bensinstationer och olika myndigheter) och spärra kort till förbannelse !! O M G säger jag bara.... Det är galet va man kommer ihåg lite. Va hade jag i plånboken liksom ?! Körkort och sånt är borta. Svårt att skaffa nytt utan giltigt leg å utan leg kan man ju inte göra nåt. Utan bankkort kan jag inte skaffa/ betala leg heller osv. Kan dagen bli värre? JA det kan den. Me 30 min kvar av arbetsdagen (som kantades av dåligt me tid eftersom jag att i telefon mest hela tiden och knappt ens hann äta) så hände detta....

JIPPIE, så då fick man lov att bryta ihop ! Nu är det bara att hoppas det går fort me nytt körkort å så för som det är nu kör jag ju liksom på egen risk. Det kan bli mååååånga böter om jag har otur !
Nu, dax att gå ut !!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar