onsdag 3 augusti 2011

Hektiska dagar...

Det är fullt tempo mest hela tiden tycker jag nu för tiden. Men det lugnar snart ner sej. Snart helg tex :)
Vi promenerar mkt nu, T springer även litegrann. Vi måste slimma ner oss lite nu när beach 2011 snart är slut ;)
suddig bild, i farten !
Har börjat "öva" lite på trädgård me, växter är inte min grej alls egentligen å jag har ju aldrig haft en trädgård så nångång måste man ju börja öva ! Hehe, tomat och chili odlar jag :) Det går helt okej. Chilin växer som ogräs !!!

Tomater på G

Massor gröna chilis skymtar här och var !
Och på tal om trädgård. Har gått och blivit lite kär i det här huset me nu !! Lite "tråkigare" och vanligare form av hus utifrån sett iaf. Men perfekt ändå. Det är tillräckligt många rum för oss som det är nu bara på nerevåningen så då kan man ju ha oinrett uppe till och börja me, om man VILL så klart ! Trist är att det "bara" är 110 kvm utan övervåning. Men det räcker nog minsann :) Gillar köket åxå, nästan mer än Lyckans konstiga kök me kyl å frys långt bort !! Äsch vi får la se, kanske får boka oss ett möte men den där killen så vi får lite klarhet på det hela. Föredelar och nackdelar osv....

Nu har jag inte tid me er mer ;) Men vi hörs ju igen så klart !!

/L

1 kommentar:

  1. Tack för en riktigt bra och rolig blogg!
    Är du intresserad av att byta lite länkar?

    Hör i så fall av dig :)

    Hälsningar Fredrik
    fredrik@frecom.se

    SvaraRadera