torsdag 11 augusti 2011

Om det ändå vore så väl....

Oj det var ett tag sen visst ;) Vårt internet funkar inte som det ska till och från å då blir det sååå segt att lägga upp inlägg och bilder ! Men nu är vi här ;)

Jag, L, sov hos syster yster här om natten som T skrev. Fick en fin "nostalgist" present av dom för kul mest. En gammal klassisk "Mina vänner-bok" :) Några sidor va redan ifyllda av kändisar. Och så va den ju för vuxna så det var lite roliga frågor och sånt. Kan lägga in bild på det en annan dag men jag glömde faktiskt fota det.


I övrigt har mina nya bankkort och tankkort osv börjat ramla in. Mkt kort blir det. Några me nya koder, vilket suger lite, men bättre det än inget ! Fick mitt pass idag me. Så nu får jag köra bil igen, eller får och får men iaf utan att dom kan säga att jag inte är jag ;)


Mina fina föräldrar skojjade till det här om dan också och köpte present på skoj, som plåster på såren. Eftersom jag inte kunde komma åt mina pengar så köpte dom 500kr-servetter :) sötnosar ;)


Annars händer det inte mkt. I helgen vankas det 40 års kalas ! Och på söndag kommer barnen tillbaka till oss efter 3 veckor hos sin mamma. Då är det slut på sommarlovet, dax att gå till dagis och fritids igen !
Har också beställt fler huskataloger, från andra ställen eftersom vi börjar bli förvirrade nu ;) Inte för att vi blev mindre förvirrade av fler kataloger :O Va har ni andra byggt me för husleverantör?!? Ge gärna tips, för och nackdelar osv.

Nähä. Dax att styra upp kvällen inför morgondagen !
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar