onsdag 6 april 2011

Övernattning

Det fick bli att stanna och sova hos föräldrarna idag. Hade möte efter jobbet och är dödligt trött. Dumt att åka hela långa vägen hem då, somna, vakna och åka igen! Sparar ju en dags tankning på att stanna med :)
Skulle åkt förbi hos mormor med hade jag tänkt men glömde bort :( Får svänga förbi en annan dag. Är ju aldrig där och får dåligt samvete för det. Det är ju inte direkt så att hon kan komma till oss heller. Lilla momo <3

Läser en blogg dagligen som jag tycker är intressant. Hon är en av mammorna i årets Familjen annorlunda som gick på 4an. Madeleine Ilmrud från Motala. Hon håller på med nån diet och är jätteduktig. Har tappat massor me kilon. Men jag hade ALDRIG klarat att lägga ut sånna bilder på mej själv som hon gör. Jag lägger ju iof itne ut några bilder alls på mej själv eller folk i min närhet men ändå. Hade ni gjort det?? MKT modigt av henne tycker iaf jag.
Hennes blogg hittar ni här! Rolig att läsa tycker jag.

Nä hörrni, ni får jag nog slänga mej i soffan/sängen och kolla på lite Vänner ;)

Puss & Kram
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar