måndag 25 april 2011

Söndagen

Söndagen blev perfekt skulle jag vilja säga :)
Vi hade inga planer alls förrens till kvällen då vi var bjudna på grillning till Martin och Sandra i Mantorp. Årets första grill skulle det bli.
Men iallafall, på förmiddagen bestämde vi oss för att plocka fram cyklarna och cykla till Brunneby musteri. Det blir en cykeltur längs Göta kanal nästa hela vägen. Och det är banne mej LYX att bo här ska jag be att få tala om ;) Fint väder va det och nästintill vindstilla. Det var en cykeltur på ca 1 mil fram och tillbaka men det kändes inte alls långt.
Jag hade aldrig vart där ute på Brunneby heller så det va lite kul. Har smakat deras cider och så innan när vi själva har fått presenter därifrån, så vi passade iaf på att köpa en presentkasse till Martin och Sandra men blandade cidrar, saft, sylt och lite smått och gott. Det verkade som att dom uppskattade det mkt :)
Och kvällen hos dom var mkt trevlig också. Premiärgrilla i fint väder, lagom varmt och itne massa mygg och sånt heller. Fläskfile tror jag bestämt att det var vi fick. Galet gott ihop me klyftpotatis och chilibearnaise :) Och Alvin är ju bara för söt. Han ler ju me hela ansiktet oavsett vem det är som pratar me han. Charmtroll ;) Tog tyvärr inga bilder på hela kvällen för ajg glömmer bort och kameran är ju ändå aldrig med ;) Men vi ska försöka bättre oss på det där har vi bestämt !!

Här kommer iaf ett par bilder från cykelturen



Nä nu ska jag in i duschen, för idag bär det av till Nässjö på 7 årskalas hos min brorsdotter. Stora tösen !

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar