tisdag 12 april 2011

Sömnbrist och ommöblering....

Vi passade på att möblera om lite i vårt sovrum igår efter (eller va det innan) maten. Det blev på nåt vis mer plats kändes det som. Säkert bara inbillning men ändå ;) Detta resulterade iallafall i att både jag och T har sovit riktigt DÅLIGT inatt :-O Jag fattar inte alltså, det är inte sant hur dåligt jag sov. Och T pratade me mej några ggr inatt så jag vet mkt väl att han också sov dåligt. Stackarn. Detta resulterade i sin tur att jag nästan fick stanna på väg hem från jobbet för jag höll på och somna :-/ Vi får se om det håller i sej för i så fall får vi möblera tillbaka igen !! USCH !

Fick även hit en ny säng till B2 idag. Den han har haft hos sin mamma skulle han inte ha där mer och den vi hade va liute dum så vi tog över den. Så då fick vi lite ommödlerat där inne med. Nygammalt kan man säga. Nu kan han få plats me en liten leksaksgömma under sängen om han vill med ;)

Imorn får det bli att va hemma för min del iallafall. B2 ska till tandläkaren och då är det smidigast att vabba hela dagen istället för att komma helt sent. T kan ju inte heller komma ifrån sitt jobb så lätt. Så jag tror minsann att jag och B2 ska baka nåt ;) Och kanske pröva att cykla utan stödhjul ;) Det kan bli spännande !

Nä minsann, nu däckar jag snart till Ben Ten på tv !

Puss och kram mina fina !
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar