tisdag 19 april 2011

Semester & annat kul...

Vi hade ledigt igår, jag å barnen, så jag började dagen me största koppen kaffe EVER ;) sen packade vi in oss i bilen och åkte till min syster. Vi for runt till höger och vänster så B1 fick sälja ltie majblommor, han fick nog ihop 200-250 spänn iaf !! Vi svängde förbi min mormor me å småpratade lite me krutguman. Hon är för söt min lilla "Momo" :) Innan vi åkte hem lyxade vi till det me hamburgertallrik till barnen och fika på det. Man måste få gotta sej ibland. Vi hade ju ändå lov ;)

Idag var det dags för jobb igen. Men det är en slapp vecka me tanke på att det är påsklov i skolorna och vi har inget å höra då direkt eftersom vi sak få ombyggt och då är det ingen ide att städa och så för mkt nu. Så jag passade på att tvätta bilen ;) men det är det iiiiingen som vet :P
Imorn blir det dock som vanligt igen och beställnignar och annat ska ordnas för lång tid fram över !

Efter jobbet skyndade jag till dagis och hämtade upp B2, T hämtade B1 på fritids och sen var det raka vägen hem och packa klart. Mamman skulle komma redag idag och hämta hem dom till sej istället för torsdag. Så nu fick dom långledigt från dagis och fritids och extra tid me mamma och hennes kille ma familj. Mys för dom men inga barn här igen förrens sent måndag kväll. Tomt ! Galet tomt kan det till och med bli.... Satte igång me maten efter som hade åkt men eftersom jag misslyckades me att koka potatis (jävla missfoster jag är liskom) så fick det bli köpemat idag ! Men det får inte bli en vana ;)


Mmm kaffe

Ibland får man ta sej friheter på jobbet.

Pizza... på en tisdag :-O

Men nu mina vänner och eventuellt kollegor ;) Nu blir det läggdax !! Äntligen ;)

Puss
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar