lördag 30 april 2011

Stora planer och valborgsafton....

Vi har planer på att köpa sommarstuga. Men vi vill ju gärna ha neråt mina trakter, men inte längre bort helst. Det blir genast svårt att hitta nåt liksom. I Boxholm finns massor för tillfället, men det är ju nästa för långt upp ;) Så har vi hittat den perfekta... men åt fel håll :( Då åker man förbi min hemstad och typ en mil till. Det är vansinnigt irriterande och snart ger jag upp. *gah* Vi får nog lägga det på is också då.

Igår drog vi iaf in till Linköping för att spendera pengar. Vi köpte skor och sandaler till barnen och sandaler till mej, hittade även billigt lego på Toys R Us så vi slog till ;) Lite annat smått och gott hittade vi med. Och eftersom det var fredag fick barnen välja mat. McDonalds blev det så klart ;)


Det verkar ju bli riktigt risigt väder nu till kvällen bara för att vi hade tänk kolla på majbrasan :-/ himla typiskt. Men en störtfin förmiddag hade vi iaf. Vi åkte iväg och fiskade med Ts syster och hennes sambo och T drog upp en gädda :) Roligt !


Idag fyller också min fina syster 26 år <3 Det firas stort nästa helg, eftersom hennes sambo fyllde 30 år igår me ;) Men imorn ska vi ner dit och hjälpa dom flytta ! Hoppas allt går smärtfritt ;) Jag önskar dom iaf lycka till i nya lyan :-D

N mina vänner nu bryter B2 ihop här och jag får väl gå och köpa delar av middagsmaten !
Tack för mej !!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar