lördag 12 mars 2011

L Ö R D A G

Sov hyfsat länge idag. För att va jag ;) Vaknade runt halv 9 av att grannen spelade hög musik !
Men hade en riktigt soft morgon, kollade på film, åt frukost, kollade på tv lite. Sen bestämde vi oss för att åka till Ica och handla lite. Fick tips av min fina syster igår att leta efter Dumles nya. Go nuts with Dumle. Så det var mitt mål ;) Och se va jag hittade :)
Ska alldeles straxt ta mej ett litet smakprov :) Men just nu är vi båda drabbade av en paltkoma som heter duga. Vi åt middag för ett par timmar sen men jävlar va mätt jag är ! Raggmunkar och stekt fläsk.


Nu får det nog bli lördagsmys resten av kvällen men tyvärr är det ju inget på tv. Får väl se va man ska hitta på , men jag har ju mina korsord ifall det kniper *känner mej som en kärring* ;) Nu åter till soffan me finaste hjärtat !

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar