tisdag 1 mars 2011

Host, harkel och nya inköp

Tjenixen !
Jobb idag för första gången på nästan en vecka. Det var tungt, har vansinnigt ont i min ena lunga fortfarande och det är lite oroväckande. Dessutom verkar jag ha smittat ner alla för det var två andra borta idag istället å bara en vikarie fanns att tillgå. Tur det var smidig mat så vi klarade oss. Värre blir det imorn, fortfarande två kort och inga vikarier !!! AJ AJ AJ det kan bli att åka hem å sova direkt om jag känner min trötta kropp rätt :-/ Men äsch det är ju ändå snart helg :)

Och i helgen, mina kära vänner, då blir det lite kalas för B1 igen. En del var ju sjuka sist det var kalas (förutom vi själva menar jag då) så M & P kommer på lördag me lite paket. Vi får nog ta och bjuda dom på middag tror jag :) Så mkt som dom hjälpte till med flytten med så är det inte mer än rätt.

Stannade kvar i jobbstaden efter jobbet idag. Var tvungen att gå på en "kurs" som jag skulle gått på förra veckan när jag blev sjuk, och den höll på till nästan 17 och då blir det lite för sent att åka hem. Men jag tog med mej mammi och drog till den billiga klädaffären istället. Hittade jackor till B1 och B2 till våren, för en så billig summa som 250 kr.... för BÅDA !! Ja du läste rätt ;) Så där kom vi minsann undan vansinnigt billigt. Nu ska vi bara se hur länge jackorna håller med ;)

Aj ja den här datorn går ju inte skriva inlägg på så jag loggar väl ner nu, jag tröttnade ;)

P&K
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar