söndag 13 mars 2011

Söndag ! !

Söndag för mej brukar innebära ångest inför måndagen . D.v.s att man ogillar jobbet ...
Nu har ju jag som tur är bytt jobb och i morrn så påbörjas andra veckan på det nya ;) Och nu finns ingen ångest .
Denna vecka har varit kanonkul  på jobbet . Har fått lägga massa golv i ett höghus i Linköping . Man får träffa mkt roligt folk , mest pensionärer som är pratsugna . En kvinna jag jobbade hos var en riktigt "Stjärna" som hade deltagit i stora friidrottsevenemang och vinnit flera stora titlar . Lite dålig hörsel har hon så man fick ju skrika till henne när man skulle "prata" ;)
Sen en annan familj (herre å fru) var helsköna å dom berättade nog hela livet för mej och om deras barn varav 2 st av dom var i "FAS3" å utförsäkrade å allt vad det var ;) .. men kul var det iaf !!!!!

Stora nackdelen med det nya jobbet är att jag har fått sån jäkla träningsvärk av allt arbete ;) men det får man leva med så länge iaf ! ! löser sig nog om ett par år eller så  ! !

Snart dax för frulle ser jag då mitt kära hjärta springer omkring ute i köket ! !
Älskar dig hjärtat mitt ...
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar