måndag 21 mars 2011

Måndag...

Helgen passerade "felfritt" även denna gång. Lite smärta har väl ingen dött av, och nu är det mkt mkt bättre :) Är ändå hemma från jobbet idag för att gå till läkaren (för att kolla nacken just in case och för att försäkringsbolaget kan vilja ha läkarutlåtandet) och för att kunna ringa försäkringsbolaget och anmäla olyckan. Deras skadeanmälan på nätet funkar inte och har inte gjort på hela helgen.
Kruxet med det hela är att det är omöjligt att fixa det hela. Har ringt och ringt och jag blir bara kopplad hela tiden, till den ena å till den andra, till olika avdelningar och till olika län. Nu sist sa dom att dom skulle ringa upp istället men INTE då. Inte ett pip har jag hört sen 11. Jag ger dom idag på sej sen ringer jag imorn igen ! Är så trött på att det ska va såhär. Jag tror på fullaste allvar att dom med flit gör såhär för att man ska skita i att anmäla till dom. Men det kan dom ju glömma, jag hänger i ;)

Annars är allt lugnt idag. Har passat på att göra lite pastagratäng så det finns lite matlådor i frysen. Vi ligger back kan man säga :-O nu när vi är två som har matlåda igen går det ju åt ett gäng varje vecka!

Sitter och funderar på morgondagen dock. Dags att åka till jobbet igen tidigt i ottan :-/ Nu är det förvisso barmark igen, iaf på stora vägarna, och plusgrader hela dagarna men jag känner ändå en liten elak klump i magen :(  Måste försöka få tag i ett annat jobb, men jag får nog fundera på vad jag vill göra istället för det verkar inte finnas nåt i min branch här uppe. Men jag har ingen lust att åka hela den där långa obehagliga vägen nästa vinter med. Usch, jag vill helst itne köra bil alls men man måste juh. Det ordnar sej nog med tiden men det är allt lite obehagligt när jag tänker på det ! Tur jag har min fina T som finns för mej :) Min bästa <3

Updatering: Nu ringde dom tillbaka från Länsförsäkringar och har iaf gjort en anmälan. Inte för att ajg fattade så mkt av det men ändå ;)

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar