tisdag 15 mars 2011

Uppskattning en tisdag....

Har en gammal jobbarkompis som har två små pojkar, den yngsta är ett år yngre än B2 (eller 1,5 kanske?!) Så nu det senaste när B2 växt ur lite kläder har jag frågat om hon vill ha det till L. Fina kläder, knappt använda. Det ville hon gärna, och hon har fått två par byxor redan, Så idag åkte jag dit med ett nästintill oanvänt regnställ och ett par allvädersbyxor. Vi vill inte ha nånting för som utan resonerar som så att vi hellre ger bort det gratis till dom och dom använder det flitigt, än att skänka det till Röda Korset eller Myrornas eller dyl. Och så säljer dom det dyrt sen. Missuppfatta mej rätt, jag vet att dom skänker pengarna till nåt viktigt sen, men ändå. Hellre att mina vännen och bekanta kan spara in lite på barnkläder (för det är dyrt) än att nån förening eller dyl säljer det för ockerpriser, för det gör dom ofta. Iaf dom tidigare nämnda.
Nu till saken iaf ;) Hon hade köpte västa fina blomman me kruka och allt och en ljuslykta. Fast ajg inte ville ha nåt. Hur glad blir man inte då, efter en pissig irriterande tisdag som man bara ville skulle ta slut. Så jäkla gulligt !! Jag blev vansinnigt glad iaf och tackar allra ödmjukast !!
 TACK T med familj för den fina blomman.  
Lite dåligt bild men tjusig värre är den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar