måndag 28 februari 2011

Vardagslyx !

Imorn blir det jobb igen. Det kan ju va skönt att äntligen få gå upp innan det är ljust och åka 12 mil för att jobba hårt och sen åka hem igen ;) Det var ju ett tag sen liksom :)


Passade på att "gotta" mej lite här i min ensamhet med lite kaffe och Mariekex, får passa på innan alla kommer hem. B1 och B2 är ju me T hem idag, och det ryktas att B1 har öroninflammation, så vi får väl se hur länge det håller sej denna gången. Det känns som att vi har vart sjuka i omgångar nu i flera veckor. Alltid är det nån.... Det är bara T som alltid klarar sej. Jag är inte alls avundssjuk på hans immunförsvar ! ;)

Vi hoppade över husvisningen i söndags, T var inte så sugen å jag var ju risig och hostade som en tok (I still do) så EV. tar vi det imorn istället men då får ju barnen följa med så vi får se. Känner jag T rätt så blir det inte av imorn heller ;) Det gör ju inte så mkt för det är ju inte tänkt att vi ska köpa nåt nu, men jag kan tycka att det kunde va lite kul att titta för att få inspiration, eller kanske ett lugn så man inte blir så sugen på att köpa allt man ser ;) Jag har bara varit på en husvisning i hela mitt  liv men T har ju vart på en hel del, han har bott i ett gäng med hus redan juh ;) Så hans behov är nog mer stillat än mitt :-P Vi får se va som händer i framtiden helt enkelt !

Nu, förbereda middag!!

Lycka till
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar