tisdag 8 februari 2011

Ensam och utan batteri :-/

Japp då är T gräsänkling och jag sover hos mammi och pappi inatt. Det blev lite to much att pendla sådär :/ det kommer nog inte funka så länge, min hjärna vill stänga av sej lagom till jag har en mil kvar till jobbet typ. Livsfarligt juh! Så jag får försöka orda nån annat jobb så småningom. Jag trodde itne det skulle bli nån fara att pendla om jag ska vä ärlig. Eller alltså jag fattade ju att det itne skulle va ASLÄTT direkt men jag trodde att det skulle va jobbigast att man sitter å spänner sej, men det jobbigaste är mörkret och alla bilar man möter me starka ljus. Det blir liksom så att hjärnan stänger av å jag slappnar av för mkt då å blir sömnig :O USCH !00

Åkte tyvärr ifrån mobilladdaren hemma :O så det får väl bli att ta en tur i bilen sen å slösa upp lite bensin :( men där kan jag iaf ladda lite. Sen får jag låna syster-ysters laddare imorn på dan ! och sen blir det fort hem till hjärtat och kramas. Det suger att sova själv :(

Nähä nu har visst mammeluttan fixat kvällsmat ;)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar