tisdag 22 februari 2011

Jävla sjukdom

Har åkt på jordens förkylning. Förmodligen är det B1 som smittat mej då han ju blev sjuk å sen smittade lillebror me. Hostar så lungorna vänder sej ut å in :-/ inget kul alls !!


Förövrigt har jag letat som en TOK efter min kära sambo idag. Jag är väl medveten om att han sover som en klubbad säl när han väl sover så jag brukar ringa på morgonen på väg till jobb å väcka honom igen. Bara det att idag svarade han inte, så jag ringde igen... Inget svar! Nå ja jag kan itne sitta å ringa tänkte jag utan åkte vidare så klart. Skickade sms när jag kom fram, inget svar heller. Några timmar passerade å jag drog iväg ett till sms. Men när ajg itne fick nåt svar där började jag efterlysa lite ;) Det är snorhalt på vägen han åker till jobbet å flera ggr senaste veckorna har både han och jag sett bilar av vägen där. Så man blir ju allt lite nervös. Efterlyste honom hos en jobabrkompis också, via facebook. Men nej han är nog hemma svarade han ! Mkt obehagligt. MEN efter mpnga timmars försök fick jag ÄNTLIGEN ett sms. Jag kunde andas ut, han hade "försovit sej" en sisådär 5-6 timmar ;) Typiskt mej å börja inbilla mej saker, men jag tror faktiskt att en del andra också skulle gjrot det i min situation och i det här väglaget ! Slutet gott, allting gott !! :)


Lyssnar en hel del på Christer i P3 när jag åker till och från jobbet nu. Dom har så sköna ämnen varje dag ;) Idag var det "När det alternativa livet gått lite långt" och det finns ju en del sjuka människor alltså ;) Som killen som brukar kissa på sin tjej i duschen när hon inte märker det för att han inte vågar säga ifrån ;) haha askul att lyssna på sånt där ! Finns ju tonvis me roliga ämnen att ta upp. Jag brukar iaf kunna skratta högt i bilen på väg hem !


Nu är det nog dax för mej å min sjuka kropp att krypa i säng så jag orkar ta mej till jobbet imorn. Det väntas 10 timmars jobb två dar i rad nu ! UGH !!


Host å tack !! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar