torsdag 3 februari 2011

galet trött

Oj oj oj, idag är jag galet trött ! Det blev en lång dag på nåt vis, å sen middag/kvällsmat blev det me.

B1 hade följt me en kompis hem efter skolan så när jag kom hem åkte T, jag och B2 till Motala å köpte fiskar till akvariet. Två guppy-honor, en guppy-hane och tre röda fantomtetror. Och lite annat småplock till akvariet blev det me. Sen blev det full fart hem och hämta B1 hos kompisen och sen hem och fixa käk, slänga i nya fiskarna i poolen å nu ä rungarna i säng. Så nu får det snart bli sängen för mej me! ;)



Imorn är en stor dag för B1 kan man säga, han ska gå hem själv efter skolan me egen nyckel och allt. Första gången själv hem hit ! Och senare på kvällen ska vi på klassfest allihopa, mamma och jocke me, i B1s skola. Ska bli riktigt roligt och se va dom hittar på :)



ä hä nu slocknar jag snart, T sitter å masserar min nacke. Skönt så jag tror jag dör !

Tack för mej / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar