onsdag 16 februari 2011

VAB och vår?!

Vabbar idag eftersom B1 hade skyhög feber igår och fick bli hämtad. Idag verkar det va bättre men han är hes, snorig och har börjat hosta så det får nog bli att va hemma imorn me. Innan jag gick till dagis me B2 så började även han hosta en del men än har jag inte hört nåt om att han är sjuk så vi får väl se ! Det kan ju hålla sej till en vanlig hederlig förkylning om man har tur. Vi ska ju ha kalas för B1 i helgen så det vore ju typiskt om det blir värre tills dess.

2010-05-01
Satt och fixade lite me att flytta bilder och favoriter från gamla datorn till nya och hittade den här bilden från rallytävlingen utanför Nässjö som vi var på alla 4 förra året. Det är inte annat än att man längtar till den förbaskade snön försvinner så man kan få ta på sej conversen igen (fast jag har ju redan fuskat å haft dom på mej :P ) Men allvarligt talat, kan inte kylan försvinna iaf. Det är ju långt under nollan varje dag nu. Visserligen skiner solen idag men dra åt h-vete va kallt det var ute !! Nu får det räcka, HÖR DU DET VÄDERGUDEN!!!!!

Nähä jag får väl försöka få dom där favoriterna att funka igen, men det verkar lönlöst. Jag verkar ha glömt hur man gör :-O hehehe. Funderar på om vi inte ska ta och baka lite åxå jag och B1 eller om vi ska vänta till B2 kommer hem....

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar