torsdag 24 februari 2011

OMFG

Jag säger bara det, fy fan för denna hosta. Efter ca 14 timmars sömn trodde jag liksom att det skulle bli liiiite bättre. men IN MY FACE ! Helvetes jävlar rent ut sagt. Och jag tror dessutom jag har hostat sönder nåt i ryggen me.... Det gör så fruktansvärt ont så det går inte ens beskriva me ord.GAH !! Och om man får klaga bara lite till så har näsan börjat rinna me :O Ååååååååh!!


Va är det för elak bakterie som gör intrång i mina lungor :-/
 Ja ja what to do. Sitter iaf hemma å lyssnar på Christer å idag tror jag nog att dom inte är riktigt kloka. Dom pratar om klitoris. Morgan hade suttit å kollat på nåt klipp om hur en tjej visar på en annan tjej hur vi tjejer vill ha det vid oralsex. OMG ! haha jag vill inte ens se klippet, man ska runka klittan å allt va dom säger. I rest my case ;) Nå ja alla är vi olika ! :)
Tror iaf att jag stänger av och kollar vidare på Ensam hemma 2 :) Ni vet, Kevin är vilse i New York och föräldrarna är nån annanstans där det är varmt och gött ;) Hellre den är klittan på radio ;) Vart är världen på väg :-P

Får väl ta och dricka upp kaffet nu för det är förtillfället det enda som lindrar hostan lite märkligt nog !

Lev väl mina vänner !
/L *host*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar