lördag 12 februari 2011

Lördag

Ja va säger man! Hemresan igår var ju annat än lätt. Jäklar vilket väder det var. T fick komma och möta mej i Mjölby. Det var ju halv storm, snö och ishalka överallt! Nå ja, hem kom vi iaf :)

Idag har vi sovit länge! Eller iaf jämfört me mina vanliga sovrutiner. T gjorde frukost till mej ;) och sen fixade vi lite hemma. Kopplade bla in boxern och det så att TVn ska funka sen. Sen begav vi oss in till Linköping och gick på Biltema och IKEA lite. Köpte hyllor till vardagsrummet och lite småplock. Och när man ändå är där får man ju passa på att köpa på sej lite gott me ;) Så ett par packer me pizza-slajsar och chips blev det ;)

Försöker även få igång nya datorn me virusprogram och så. Nu verkar det funka hyfsat så nu är det bara att få in alla rutiner som man vill ha dom, dvs favoriter och sånt. Det kan ju ta ett tag. Men det är ju bara bra om man får rensat lite i dom gamla ;)

Resten av kvällen har vi mest ägnat åt att gotta oss i soffan men godis och läsk. Och det blir till att fortsätta med det :)

Imorn bär det av till GBG me F från jobbet, vi ska på kurs. Så jag får väl lämna min kära sambo runt 12-tiden och sen kommer jag inte hem förrens tisdag eftermiddag. Då är B1 och B2 här me och i helgen blir det kalas för B1 som blir hela 10 år :)

Nu ska jag "mingla" lite me mitt hjärta !!

P&K
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar