lördag 26 februari 2011

Lördagsmys

I'm feeling better... I think ;) Men man ska ju inte ropa hej än !! ;)
Vi åkte till Citygross förut och gjorde ltie nytta, dvs slösade lite pengar på nödvändig mat. Jag var helt slut när vi va klara, som väntat me mina halvkassa lungor. Men belöning fick jag iaf :)
Semla *mums*

Notera gärna va detta underbara Citygross kan göra för min skull :-D
Tobbe fixade maten när vi kom hem och för en gångs skull hade jag till och med matlust, fast jag inte känner nån vidare smak. Men det såg gott ut och då tror jag att det var det med :)
Anyway... Vi passar på att ta en rejäl filmtittardag idag eftersom det ändå inte är nåt på tv. Vi har hunnit med bla Hot Tub Time MachineResident Evil: Afterlife och nu Faster ! Mkt blandad underhållning !
Residen Evil är klart bäst hittills idag !
Lite snabb update om akvarierna me innan jag loggar ut. Vi har flyttat över några av B1:s fiskar från lilla akvariet till det stora eftersom det började bli lite överbefolkat där inne.Det var 10 fiskar på 16 liter ungefär och det är inte så bra ;) Men det varkar som att dom trivs i det stora iaf. Minns inte om nån av oss har skrivit om det innan, men vi har även flyttat på det stora från köket och in i vardagsrummet istället, och det blev mkt bättre där faktiskt. Jag gillade att ha det i köket men det tog för mkt bänkyta där så då skulle man kanske haft ett mindre där i så fall. Vi får se hur det blir framöver. Det är ju inte direkt planlagt att vi ska bo här hela livet ;) Nej minsann, imorn bär det av på husvisning... men mest för skojs skull ;)

Puss & kram !!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar