torsdag 10 februari 2011

Hos mor & far

Då var det dax igen, snö-oväder!! Detta resulterar så "fint" i att lilla jag snällt får stanna kvar hos mammi och pappi inatt igen! Sist var det ju i tisdags, det var iof en trevlig dag eftersom jag han träffa lite folk och inte bara sova och åka bil ;) Men det känns ändå så trist att itne få åka hem å mysa me fina T.


Idag har jag iaf hunnit fara runt me min syster och kolla på lägenheter åt henne å hennes blivande sambo. Det blev napp kan man säga :) Jättefin lägenhet faktiskt ! En trea i två etage nästan, ett rum låg en trappa ner, jättefräscht !! Hoppas dom kommer trivas bra där :)


Imorn är det fredag och då bär det av hemmåt vare sej vädret vill eller ej ;) Det ska bli grymt skönt å få sova ut på lördag. Men på söndag bär det av igen, så ska jag till GBG me en kollega. Vi ska få gå en endagars kurs där. Så ner till GBG på söndag, hem till Småland på måndag kväll, sova hos syster och sen på tisdag ska vi på studiebesök i Norrköping, hos en leverantör, med jobbet. Och SEN får jag åka hem till T, B1 och B2 :)
P&K
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar